Pages

Tuesday 4 September 2012

UMK CAMPUS LIFE '12



Hari pertama ke UMK Kampus Kota, Pangkalan Chepa... terasa amat sedih pada permulaannya kerana tiada rakan sekolah pergi bersama. Namun setelah menjejakkan kaki ke menara gading ini, terasa amat bangga  dengan usaha selama ini amat berbaloi dan tidak berasa kesunyian kerana dapat kawan yang baru, terutamanya dari negeri sendiri serta sabah dan lain-lain. Bermula dari hari pendaftaran, minggu 3m dan hingga ke hari ini terasa amat bangga dan bertuah mendapat segala yang di impikan selama ini.

Setelah bermulanya minggu kuliah, berasa amat berdebar apa yang hendak dipelajari, tapi semestinya lukisanlah memang kegemaranku. walaupun banyak subjek yang perlu depelajari namun ilmu itu penting untuk kebaikan kita di masa hadapan. Minat @ tak, terpaksalah ambil.. sebagai pengetahuan sahaja. Apa yang pentinggg... SENI ada dalam genggaman.

Hari demi hari, Kehidupan di kampus memang menyeronokkan, kadang2 bosan juga dengan kerja yang berlambak. Memang benda ini harus ditempuh untuk menjulang kejayaan kelak. Pelbagai benda yang baru yang ku timba di UMK ini berbeza dari fm6 dahulu. memang terbaiklah.. UMK.

5 comments: